Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Stavební společnost Wirtuuu a.s.

  1. Úvodní ustanovení
    • Tyto obchodní podmínky (Obchodní podmínky) společnosti Stavební společnost Wirtuuu a.s., se sídlem Radlická 112/22, Smíchov, 150 00 Praha 5, IČO: 07536453, zapsaná u Městského soudu v Praze pod B 23860, email info@wirtuuu.cz, telefonní číslo +420 235 300 694, datová schránka jy7mbgk, adresa provozovny Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5 - Smíchov (Prodávající) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (Smlouva) uzavírané mezi Prodávajícím a fyzickou či právnickou osobou (Kupující) prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího.
    • Internetový obchod je Prodávajícím provozován na internetové adrese bezkominu.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (E-shop).
    • Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od Prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.
    • Ve Smlouvě je možné si sjednat práva a povinnosti odchylně od Obchodních podmínek. Tato odchylná ujednání mají přednost před ustanoveními Obchodních podmínek.
    • Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy.
    • Smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny a uzavírají se v českém jazyce.
    • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva Kupujícího. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a řídí se platnými a účinnými právními předpisy pro darovací smlouvu. Darovací smlouva je mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy Kupujícím – spotřebitelem v 14denní lhůtě podle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (Občanský zákoník), je Kupující – spotřebitel povinen poskytnuté dárky vrátit společně se zakoupeným zbožím Prodávajícímu.
  2. Uzavření Smlouvy
    • E-shop obsahuje seznam zboží nabízeného Prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží a popisu jeho základních vlastností (Zboží).
    • Nabídka prodeje Zboží a ceny tohoto Zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v E-shopu. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    • Veškeré nabídky prodeje Zboží umístěné v E-shopu jsou nezávazné a Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu ohledně tohoto Zboží.
    • E-shop obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží, které platí pouze pro Zboží doručované v rámci území České republiky.
    • Objednání Zboží Kupujícím probíhá tak, že Kupující v E-shopu označí vybrané Zboží (kliknutím na tlačítko „Do košíku“), zvolí z nabídky způsob dodání a platby, vyplní pravdivé údaje do objednávkového formuláře a objednávku odešle (kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“) (Objednávka).
    • Před odesláním Objednávky je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky vložil. Údaje uvedené v Objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné.
    • Prodávající neprodleně po obdržení Objednávky potvrdí její přijetí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v Objednávce, čímž je uzavřena Smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím.
    • Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Objednávky (množství Zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení Objednávky (například písemně či telefonicky).
    • Kupující bere na vědomí, že Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily Smlouvu nebo Obchodní podmínky.
    • Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) se neliší od základní sazby a Kupující je nese ze svého.
  3. Cena Zboží, platba a dodání
    • Za Zboží je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu cenu uvedenou v E-shopu a v potvrzení Objednávky.
    • Ceny nabízeného Zboží jsou v E-shopu uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a včetně veškerých zákonných poplatků. Náklady na dodání Zboží se liší podle zvoleného způsobu platby a dodání.
    • Cenu Zboží a případné náklady spojené s dodáním Zboží dle Smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu následujícími způsoby:
      1. převodem na účet Prodávajícího,
      2. prostřednictvím platební brány – platebního systému Pays.cz
      3. hotově nebo kartou (pouze při osobním odběru Zboží)
    • Způsob platby a dodání Kupující vybere v průběhu tvorby Objednávky z možností nabízených v E-shopu a je povinen nést náklady u těchto uvedené.
    • V případě bezhotovostní platby bude Zboží Kupujícímu odesláno až po jeho plném uhrazení.
    • Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním Zboží.
    • V případě platby převodem na účet Prodávajícího je Kupující povinen při platbě uvést variabilní symbol. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.
    • Případné slevy z ceny Zboží poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
    • Kupující nabývá vlastnické právo ke Zboží zaplacením celé kupní ceny Zboží, nejdříve však převzetím Zboží.
    • Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.
    • Fakturu vystaví Prodávající Kupujícímu po uhrazení ceny Zboží a zašle ji v elektronické podobě na elektronickou adresu Kupujícího.
    • 11. Pro Kupujícího – spotřebitele platí, že není-li ujednán čas plnění, Prodávající odevzdá Zboží Kupujícímu bez zbytečného odkladu po uzavření Smlouvy, nejpozději však do třiceti dnů. Má-li Prodávající Kupujícímu – spotřebiteli Zboží odeslat, je Kupujícímu – spotřebiteli odevzdáno v okamžiku, kdy mu ho nebo jím určené osobě předá dopravce. Určil-li však dopravce Kupující, aniž mu byl Prodávajícím nabídnut, je Zboží Kupujícímu odevzdáno v okamžiku, kdy ho Prodávající předá tomuto dopravci; práva Kupujícího vůči dopravci tím nejsou dotčena.
    • Je-li Prodávající v prodlení s odevzdáním Zboží, může Kupující—spotřebitel od smlouvy odstoupit, nesplní-li Prodávající svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu Kupující – spotřebitel poskytl. Kupující – spotřebitel může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že Prodávající odmítl plnit nebo je plnění v určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosti při uzavření smlouvy anebo Kupující – spotřebitel sdělil Prodávajícímu před uzavřením smlouvy, že je dodání v určitý čas nezbytné. Prodávající vrátí bez zbytečného odkladu po odstoupení od smlouvy Kupujícímu všechna peněžitá plnění, která Kupující podle smlouvy uhradil.
    • Prodávající může prodloužit dodací lhůtu uvedenou v potvrzení Objednávky z důvodů nezpůsobených Prodávajícím. O prodloužení dodací lhůty je Kupující informován na e-mailovou adresu nebo na telefonní číslo uvedené v Objednávce.
    • Pokud se nepodaří Zboží Kupujícímu (případně osobě Kupujícím určené) doručit z důvodů na straně Kupujícího (zejména nepřevzetí Zboží ve sjednaný čas), je Kupující povinen nahradit náklady spojené s opakovaným doručením Zboží.
  4. Uživatelský účet Kupujícího
    • Kupujícímu je umožněno si v E-shopu vytvořit uživatelský účet (Uživatelský účet):
      1. tím, že si při vyplnění Objednávky podle instrukcí v E-shopu zaškrtne možnost „chci se registrovat v eshopu“; nebo
      2. tím, že v části E-shopu nazvané „Přihlášení“ zvolí „Nová registrace“ vyplní všechny požadované údaje a vytvoření Uživatelského účtu potvrdí (kliknutím na tlačítko „Registrovat“).
    • Uživatelský účet je Kupujícímu přístupný pomocí jeho e-mailové adresy a hesla (v sekci „Přihlášení“ kliknutím na tlačítko „Přihlásit se“).
    • Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat, tak aby vždy odpovídaly skutečnému stavu. Kupující není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám a pokud se tak stane, odpovídá Kupující za toto využití Uživatelského účtu, jako by jednal sám.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu a bere na vědomí, že Prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany Kupujícího.
    • Prodávající může Kupujícímu znemožnit využívat či zrušit jeho Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti vůči Prodávajícímu.
    • Kupující bere na vědomí, že E-shop a Uživatelský účet nemusí být dostupné nepřetržitě. Prodávající za to nenese odpovědnost.
  5. Dodatečné informace pro spotřebitele a odstoupení od Smlouvy
    • Spotřebitelem je každý Kupující – fyzická osoba, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá Smlouvu s podnikatelem (Prodávající je v tomto smyslu podnikatelem).
    • Ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Smlouvu uzavřenou mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je spotřebitelem.
    • Kupující má právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí Zboží (pokud je předmětem Smlouvy několik druhů Zboží nebo dodání několika částí, končí lhůta uplynutím 14 dní ode dne převzetí poslední dodávky Zboží).
    • Doručením odstoupení od Smlouvy Prodávajícímu se závazky plynoucí ze Smlouvy od počátku ruší. Odstoupení od Smlouvy musí být Prodávajícímu alespoň odesláno ve lhůtě uvedené v předchozím ustanovení.
    • Uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy může Kupující učinit jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči Prodávajícímu, např. dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v článku – Pravidla komunikace, nebo pomocí formuláře na E-shopu. Kupujícímu je k dispozici vzorový formulář k odstoupení od Smlouvy zde [link] / v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.
    • Kupující musí Zboží alespoň předat k přepravě nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Kupující Zboží odešle Prodávajícímu zpět před uplynutím 14 dní od odstoupení od Smlouvy.
    • Od Smlouvy Kupující nesmí odstoupit zejména, jestliže se jedná o dodávku Zboží, které
      1. bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pouze pro jeho osobu,
      2. podléhá rychlé zkáze, jakož i Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo
      3. Kupující vyňal z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
    • V případě odstoupení od Smlouvy nese Kupující náklady spojené s vrácením Zboží, jestliže toto Zboží nemůže být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.
    • Odstoupí-li Kupující od Smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující Zboží předá nebo prokáže, že Zboží Prodávajícímu odeslal.
    • Prodávající vrátí Kupujícímu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání Zboží, které od něj na základě Smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí Kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem pouze, pokud s tím Kupující souhlasí a pokud mu s tím nevzniknou další náklady. Pokud Kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání Zboží, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání Zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží.
    • Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží.
    • Odstoupení od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů podle tohoto článku nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení Zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od Smlouvy do 14 dní od převzetí Zboží musí Prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vydat vše, co na základě dotčené Smlouvy získal, a to včetně dárků. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí Kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží částečně poškozeno, může Prodávající uplatnit na Kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu a vrátit tak Kupujícímu takto sníženou kupní cenu.
  6. Odpovědnost za vady
    • Práva Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.
    • Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
      1. má Zboží vlastnosti uvedené na E-shopu,
      2. je Zboží doručeno ve smluveném množství, míře nebo hmotnosti, s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může Kupující rozumně očekávat,
      3. se Zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá,
      4. Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    • Má-li Zboží vadu, může Kupující – spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může Kupující požadovat dodání nového Zboží bez vad nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
    • Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:
  1. a) Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 Občanského zákoníku (tj. neodstraní ji v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který Kupující věc koupil),
  2. b) se vada projeví opakovaně (tj. dvakrát se ji nepodaří odstranit),
  3. c) je vada podstatným porušením Smlouvy, nebo
  4. d) je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího.
  • Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Zboží bez vady a vadného Zboží, které Kupující obdržel.
  • Kupující nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Zboží nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
  • Odstoupí-li Kupující od Smlouvy, Prodávající vrátí Kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží Zboží nebo co mu Kupující prokáže, že Zboží odeslal.
  • Dokud Prodávající nesplní své povinnosti z vadného plnění, nemusí Kupující platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.
  • Jakmile Kupující zjistí vadu, oznámí to bez zbytečného odkladu Prodávajícímu a Zboží Prodávajícímu předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. K odstranění vady převezme Prodávající Zboží na vlastní náklady.
  • Zjevné poškození Zboží nebo jeho obalu při doručování je třeba ihned řešit s dopravcem a sepsat nesrovnalosti do předávacího protokolu (přepravního listu). Kupující není povinen takové Zboží od dopravce převzít a o zjištěném poškození bez zbytečného odkladu informuje Prodávajícího. Kupující v den převzetí řádně zkontroluje neporušenost Zboží a kompletnost jeho příslušenství.
  • Vada, která vznikla neodbornou montáží nebo jiným neodborným uvedením do provozu, je považována za vadu, pokud tato montáž nebo uvedení do provozu byly sjednány ve Smlouvě a provedeny Prodávajícím nebo jinou osobu na odpovědnost Prodávajícího. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena Kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl Prodávající.
  • Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné, již při převzetí, ledaže to povaha Zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou Kupující nemůže Zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Toto ustanovení platí pouze pro Kupujícího – spotřebitele.
  • V případě, kdy je Kupující spotřebitelem, je Prodávající povinen reklamaci včetně odstranění vady a informování Kupujícího o tom učinit nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty může Kupující od Smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
  • Vytkl-li Kupující vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani případná záruční doba po dobu, po kterou Kupující nemůže vadné Zboží užívat. Současně Kupujícímu náleží i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Kupující je povinen právo na náhradu těchto nákladů uplatnit u Prodávajícího do jednoho měsíce po uplynutí lhůty pro vytýkání vad Zboží.
  • Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
  • Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím Zboží věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.
  • Vady spotřebního Zboží může Kupující uplatnit do dvou let od převzetí. Pokud je však na Zboží uvedena doba (tj. minimální trvanlivost), po kterou lze věc použít, je tato doba zkrácená a končí k datu uvedenému na obalu. Toto neplatí v případě Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí Kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy Zboží.
  • Je-li na Zboží, na jeho obalu, v návodu připojeném ke Zboží uvedena doba, po kterou lze věc použít, jedná se o záruku za jakost. Zárukou za jakost se Prodávající zavazuje, že Zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Záruční doba běží od odevzdání věci Kupujícímu; byla-li věc podle Smlouvy odeslána, běží od dojití Zboží do místa určení. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu Prodávající.
  • Postup uplatnění práv z vadného plnění a záruky a další stížnosti se řídí článkem – Pravidla komunikace obsaženým v Obchodních podmínkách.
  1. Pravidla komunikace
    • Kontaktní údaje Prodávajícího:
      1. e-mailová adresa: info@wirtuuu.cz
      2. adresa pro doručování: Stavební společnost Wirtuuu a.s., BezKominu.cz, Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5 – Smíchov
      3. telefon: +420 235 300 694
      4. datová schránka: jy7mbgk
    • Primárním způsobem komunikace mezi Prodávajícím a Kupujícím je e-mail (výhradně skrze výše uvedenou e-mailovou adresu). Pokud Kupující s Prodávajícím komunikuje prostřednictvím datové schránky či poštovních služeb (a to výhradně skrze výše uvedenou adresu pro doručování či adresu sídla Prodávajícího), tak Kupující nese náklady na tuto komunikaci a Prodávající si v tomto případě vyhrazuje právo odpovídat prostřednictvím e-mailu, pokud Kupující uvede svou e-mailovou adresu.
    • Výše uvedeným není dotčeno právo Kupujícího – spotřebitele uplatnit reklamaci (práva z odpovědnosti za vady, záruky) v kterékoli provozovně, v níž je její přijetí možné s ohledem na sortiment prodávaného Zboží, případně i v sídle Prodávajícího.
  2. Ochrana osobních údajů
    • Aby mohl Prodávající poskytovat služby (resp. prodávat Zboží) Kupujícím, musí zpracovávat některé osobní údaje. Podrobnosti jsou uvedeny v Podmínkách ochrany osobních údajů dostupných zde [link] / na E-shopu.
  3. Závěrečná ustanovení
    • Tyto Obchodní podmínky mohou být Prodávajícím kdykoli změněny. O jakékoli změně bude Prodávající Kupujícího informovat, a to zejména formou e-mailu nebo přímo zveřejněním nového znění Obchodních podmínek na E-shopu. Případné změny se však nevztahují na již uzavřené Smlouvy. Odesláním Objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s aktuálním zněním Obchodních podmínek a že s nimi souhlasí. Nové Obchodní podmínky se vždy týkají i Uživatelského účtu vytvořeného před jejich účinností.
    • Pokud vztah související s užitím E-shopu nebo právní vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    • Pro řešení jakýchkoliv sporů z Obchodních podmínek, Smlouvy nebo v souvislosti s nimi jsou výlučně příslušné obecné soudy.
    • Prodávající si vyhrazuje právo měnit vlastnosti nabízeného Zboží, včetně cen za toto Zboží.
    • Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky Smlouvy či Obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
    • Smlouva včetně Obchodních podmínek je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
    • Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu Občanského zákoníku.
    • V případě že by byl Kupující – spotřebitel krácen na svých právech plynoucích z uzavírání Smlouvy, má právo se obrátit na věcně příslušné orgány dozoru (Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad, Úřad pro ochranu osobních údajů, Finanční úřad apod.).
    • Pokud se nepodaří urovnat spor mezi Kupujícím – spotřebitelem a Prodávajícím, může se Kupující – spotřebitel domáhat mimosoudního řešení sporu u České obchodní inspekce, která je příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Formulář a bližší informace jsou dostupné na internetové stránce České obchodní inspekce https://adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    • Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na E-shopu, tj. dne [•].